Monday, July 25, 2011

Aku Nak Kahwin!

Setelah selesai membantu di kenduri bersanding pakcik sedara di Langkap. Rasa nak bernikah dan berada disamping orang yang disayangi dan menyayangi setiap masa teramat-amat melonjak-lonjak. Digosipkan pula dengan rakan si pengantin. Haha! ( Sedara saje sakat je). Aku layan kan aje. Sebab dia memang baik pun, lemah lembut budinya, ringan tulang orangnya. Siapa tengok pun mesti berkenan. Yang pasti dia tak berkenan pun kat aku haha!.  Minat sifat dia tu. Jarang lelaki ada semua tu. Itu je pun. Baru-baru ni tersayang dah pergi kursus pra perkahwinan. Terujanya dengar dia cerita tentang apa yang diajar dalam kursus tu. Aku? Entah. Nanti la ada rezeki lebih nak ajak kawan-kawan pergi bersama. Tak ada la segan sangat pergi sorang-sorang. Gambar tak banyak. Sebab sedara ramai yang ambil guna phone masing-masing. Tak sempat nak share. 

Sepasang Raja Sehari 23/7/11

Uncle Iskandar & Untie Amy

Uncle Iwan & Untie Iza


Ziela Jalil & Julia + Haji Deris Girls



Bidadari Penyambut Tetamu


Sesi Membuka Hadiah

Bermimpi kejap di atas pelamin orang. Hehehe!

Sedih! Nak kahwin tapi tak ada siapa pun nak ajak. Wuuu~

6 comments:

  1. what with the last pic?

    ReplyDelete
  2. Nothing. Just talking nonsense. Hehehe!

    ReplyDelete
  3. not the description,its the photo...its synchronize with.....

    ReplyDelete
  4. Ala..nak kawen ye...sabo2 nnt jgn luper jemput aku klu udah sampai maser nye...

    ReplyDelete

People responses..