Thursday, May 19, 2011

My Lil' Heaven



Inilah bilik aku. Tak sebesar mana tapi memadai bagi aku yang seorang ni dan sebab ni juga kenapa aku suka memerap dalam bilik. Hobi aku dari zaman sekolah lagi menghabiskan duit belanja dengan membeli barang untuk menghias bilik. Bagi aku itu therapeutic therapy bila stress.   Haha! Jadi, dari semasa ke semasa inilah hasilnya. Bilik ni cuma tak ada mini bar je (Akan datang, InsyaAllah). Apabila telah adanya satu lagi kemudahan itu. Maka, bilik ini menjadi sempurna. Hehe!



Memang suka mengutip gambar dan tampal dalam bilik. Boleh tengok hari-hari.
Masa kecil sangat comel. (Eceh~)


Koleksi cermin mata. Tapi yang favorite dan selalu pakai 1 je. Hehehe!


Tempat beradu.



Koleksi tudung syria yang hanya dipakai bila nak cepat, keluar sebentar dan bila orang  datang rumah. Kalau tidak, bawal, pasmina dan shawl menjadi pilihan hati. 
(Sebab kalau pakai syria muka macam indon. HAHAHA!) 


Lukisan batik pada kepala katil tu hasil kerja khusus Seni masa Form 5.





Almari dah bertompok. Sebab dulu suka tampal gambar kenangan banyak2 kat situ.

Asyik cabut je. Dah buruk almari. Y_Y




Kata-kata inspirasi.



Ini la Ms. Lappy. Kesayangan.


Kumpulan buku masakan, Nursing, fiction, novel, diari bla bla..


Bantal untuk lapik duduk/baring/meniarap/terlentang di atas lantai.


Memorial board a.k.a Papan kenyataan.





Kadang bila boring sangat sorang. Aku selalu jugak ajak kawan datang buat hangover. Tengok movie. (Atau hanya hang over dengan mak aku) Hehe! 


 P/S: Ni masa ia kemas. Sumpah kamu tak akan nak tengok bila bilik ni selerak. Hahaha!




No comments:

Post a Comment

People responses..