Tuesday, November 30, 2010

Perancangan.


Ok. Aku telah menggidamkan banyak benda untuk dicapai dalam masa aku berkerja ni. Untuk bulan ni. Aku fikir aku nak simpan untuk pakai pendakap gigi. Tapi memandangkan keadaan aku memaksa untuk aku ada motor. Aku terpaksa habiskan ambik P motor aku dulu.


Kemudian, aku kena simpan untuk dapatkan motor pulak. Bab motor apa. Aku tak putuskan lagi. Ikutkan aku minat motor skuter. tapi memandangkan nasihat orang sekeliling aku menyatakan tak berbaloi.


Maka, aku akan cari motor bisa je la kot. Tengok lah nanti macam mana. Kalau ada duit lebih hasil OT ke apa ke. Aku baru pakai pendakap gigi. Hurm~ Tertangguh lagi. Tak pe. InsyaAllah ada rezeki dapat la. Tak sabar rasa nya.


P/S: Bila pulak boleh ambik Toyota Rush ni. Haih~ HAHAHAHA!

5 comments:

  1. sabo ye kakak..ada rezeki nanti pkai le.bt mane yg penting dlu =)

    ReplyDelete
  2. nguhuhuhu toyota rush yehhhh? aku pn nak beli motor gak yahh.

    ReplyDelete
  3. kamu nak beli motor apa? Aku nak ambik sembung P motor tak ada masa pulak~ Haih!

    ReplyDelete
  4. check out cool stuff for your braces here =)
    http://www.facebook.com/fancyelasticligaturesmalaysia

    ReplyDelete

People responses..